7 Aralık 2015 Pazartesi

Birlikte Yazmaya Ne Dersiniz ?

0

Selam :)
Sizlerle birlikte bir yola çıkmak için hazırlanıyorum.Hem ne yapacağımı bilmiyor hem de sanki yapabilirmişim gibi geliyor.Ben kim miyim?Ben sıradan bir lise öğrencisiyim.Her gün okula gidip gelen.Hayatını okul,aile ve arkadaşlarının üstüne kurmuş en iyi şekilde kendimi yaşamaya çalışan biriyim.Kendimi yaşamak terimi belki size değişik veya yanlış bir kullanım gibi gelebilir.Bana göre her insan kendini öğrenerek kendini yaşayarak içindekileri yaşatarak büyür,olgunlaşır ve kişiliğini bulur.
Öyle aman aman özelliklerim yoktur bence çok iyi yazı da yazamam.Eminim ki bir çok yorum da gelecek yazamıyorsun,yanlış kelimeler kullanıyorsun,imlaların yanlış ama ne yapabilirim ki elimden bu kadarı geliyor.Bu bloga içimden geçenleri,yaşadıklarımı,yaşamak için hayal kurduklarımı kısacası kalbimden geçen her şeyi yazmak için geldim.
Ben 16 yaşındayım belkide hiç bir şeyi bilmeyen her şeyi büyüten bir çocuğum,belkide en doğrusuna karar veren bir bireyim.Benle bu yolla çıkmaya hazır mısınız ? Haydi gel beraber yazalım diyor musunuz? Umarım cevabınız evettir.Günde bir kaç kere post atmaya çalışacağım.Bu hedefime umarım ulaşabilirim.
Sevigiyle mutlulukla kalın :))


(Kullandığım resimler belirtmediğim sürece alıntıdır.)

0 yorum:

Yorum Gönder